6 jan. 2011

Bara att ta sig i kragen.

Nu kommer det en massa (tråkig) text men det får ni ta =P
Har äntligen börjat träna igen, fruuuktansvärt skönt. Tränar på A3 i Enköping. Så just nu sitter man här och inte kan röra kroppen men det är det värt. Ska ner och träna om typ 2 timmar igen så det kommer nog gå fint. 


Har försökt fått liv i min gamla dator så jag kan komma åt dom gamla bilderna. Har fruktansvärt många bilder som jag skulle vilja publicera här på bloggen men datorn går inte att starta. Måste ha ett nytt fullladdat batteri för jag kan inte ladda mitt gamla batteri. För laddnings ingången har gått sönder. =P


Sen är det en sak till jag vill ha VÅR. Trött på allt vitt nu. Har fotat tillräckligt med snö. jag vill ha lite färg i mina bilder nu. Så imorgon kan det ju bli 25 grader varmt så att snön smälter.. =P 


Ja just det min kära flickvän har börjat blogga igen. Titta in på hennes blogg vettja. Camilla Ekdahl

Nu ska jag försöka med den andra datorn igen. Håll tummarna.. =)

1 kommentar: