13 jan. 2011

Äntligen!

Nu har mina blixtar kommit! Efter att jag först fick en helt annan sak och sen ett samtal om att mina blixtar att skickats till Älvdalen istället för hem till mig. 
Men nu är dom hemma. =)

Testade den ena blixten, Speedlite 430 EZ.
Är riktigt nöjd med den. 

Hade egentligen ingenting att fota på men tog lite bilder på mina katter. 

(Doris) 

(Stina) 

(Doris igen)




Nu kommer jag förhoppningsvis börja ta lite porträtt bilder om någon snäll ställer upp. För nu med bättre ljus kan man få riktigt fina bilder. Ska också testa den andra blixten i kommande inlägg. 

1 kommentar:

  1. Grattis till alla framgångar inom bloggvärlden, kul att det går bra dig! Grattis också till sista platsen i elitserien som AIK lånat av mitt kära Södertälje:) Steiner grattar till förlusten i derbyt som lite plåster på såren..

    SvaraRadera