24 nov. 2010

Övning ger färdighet!

Äntligen har mina dvd kommit. Så för några veckor sedan en jätte bra komma igång kurs/video om photoshop.
Så jag bestämde mig för att beställa två dvd, som innehöll 5 timmar var med tips och trix och sen hjälpmedel och material som  man kunde öva med om man ville.
Har hunnit betat igenom en, hur bra som helst. Väldigt inspirerande och lärorik dvd.
Så nu ska jag sätta fart på detta och verkligen lära mig photoshop genom hjälp men framför allt genom att exprimentera med alla saker som går. =)

Om någon vill börja den vägen jag gjorde och kolla in videon så finns den på - http://www.moderskeppet.se/grunderna/play/intro/

Senare kan ni klicka er vidare och kolla på guider ni kan köpa.
Mina två som jag köpte heter,

Det bästa ur Kamera & Bild

Det bästa 2



Dags att börja exprimentera! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar