24 feb. 2011

Tebaax =)

Fy skäms Markus! 
Vara borta så länge. Inte gjort ett jota på denna blogg sen jag vet inte när. 
Riktigt dåligt. Nu är jag tillbaka i alla fall. 
Har inte haft någon riktigt inspiration. 
Tills jag gick och köpte några nya linser till kameran. 
Då fick jag sprutt på fotograferingen igen. Så medan jag vänta tog jag tillfället i akt att fota lite ute på
våran familjs friluftsdag. 
Men kommer inte lägga ut alla bilder för det blev verkligen skit många. =) 
Men här är några i alla fall. 



(Alva på skidor)
Alla barn och barnbarn var där. Det var riktigt roligt. Åkte skidor, pulka, grilla kor och åt blåbärssoppa och gulaschsoppa. Riktigt trevligt! 


(alva på pulka) 

(Camilla in action) 

(Här lagade vi våran mat.)  

(Han ta några naturbilder också)  =) 

(Vasa loppet. Pappa leder) 

(Syster yster kämpar på) 

(Sara) 

(Magnefik fågel -  Kungsörn)



Nu har jag precis fått fram mina nya filter skriver mer om dom sen. Ska testa alla så fort jag får tid och jag hoppas verkligen att det inte tar allt för många dagar. Sen ska jag försöka få min kära älskling att ställa upp på mer och denna gången seriösa portträtt. Men vi får se. 

Har det bra så länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar